Blog

Severák v rychlosti..

13.10. Asi kolem druhé hodiny ranní, jsme doletěli z prosluněné krásné Tongy, zpět do studeného, deštivého Aucklandu. Když jsme se kolem čtvrté hodiny ranní zapakovali do auta, vzrazili jsme smer Coromandel, že cestou někde pčespíme. Jako na podporu jsme nemohli najít žádné vhodné...

Etapa 2.. ach ty velkoměsta

Jak jsem naposledy psala, že jsme spali v té divočině, zase nás v noci vzbudil déšť a kluci ráno opět do auta dávali mokrý stan. Vyrazili jsme dále divočinou směr sever, cesta byla úžasná a doporučuji, prostě tou nejzápadnější silničkou, která je chvílema  i nezpevněná ale po cestě...

Putování po severáku - etapa 1

Den 23.9.2011, pátek byl určen dnem „D“, kdy jsme se rozhodli vycestovat z Jižního ostrova na Severní a dále po tomto ostrově cestovat. Členové posádky jsou: Já – řidič, Marta – Navigátor jedna, Lukáš – navigátor 2, Honza – zástupce řidiče. Na druhou hodinu jsme měli zabookovaný trajekt...

Den desátý – lyžovačka

5 dní jsme tu čekali na lepší počasí abychom si tu někde zalyžovali a jelikož, v naší průzkumnické anketě „ahoj, jak se máš, rád tě poznávám, odkud jsi? Kde se ti tady nejlépe lyžovalo“, vyhrál ski areál zvaný Cardrona, neváhali jsme navštívit právě ji. Už dva dny předem jsme si...

Po dlouhé době pryč z Madhousu - aneb setkání s langustou

Tento článeček je poněkud starší ale světlo internetového světa holt spatřil až teď.. =) Minulý víkend (15.-17.7.) jsem se vydala do místa mého „původu“ do Christchurch, jednak se podívat za Haničkou s Jacobem, jednak si dojet pro poštu a balíčky od rodičů a jednak si vyřídit to mé...

Den sedmý a osmý – Zewling

Defakto od té doby co jsme přijeli do Queenstownu, stále sněží, měli jsme štěstí, že jsme se sem vůbec dostali a já te%d vůbec netuším, kdy já se od tud dostanu. Neboli dostanu se od tud až roztaje sníh, což snad bude do konce týdne. Včera (ponděli) venku tak chumelilo, že se nedalo jít ani do...

Den šestý - ledovcování

Tak ráno jsme při odevzdávání klíču, byli recepčním informováni, ať na žádný kopec za lyžovačkou nejezdíme, že jsou všechny kopce v mrakách, hrozně na nich fouká, chumelí a je -10 stupňu. Zdálo se mi to poněkud divné neboť  po městečku jsem chodila pouze v tílku a rozepnuté bundě a...

Den páty - ledovcování

Ráno jsme se hned po snídani za celkem pěkného počasí vydali na ledovec „Franz Josef“, co k tomu říct z fotek uvidíte vše. Přímo na ledovec se nedostanete, jen na vyhlídku před něj. Jediná možnost jak se na něj dostat je s průvodcem asi za 120 dolarů či s vrtulníkem za 400....

Den čtvrtý – Trumann track, Pancake rocks and Hokitika

Ráno nás po probuzení v autě překvapil  úžasný pohled na pláž s útesy, využili jsme ho tedy i k příjemnému posnídání a vyrazili dále na cesty. Jedeme si jedeme a najednou parkoviště s cedulí Trumann track a jen na 15 minut, v rámci ranní rozvičky jsme se rozhodli...

Den třetí – Lord of the rings maker, WoW museum, Nelson lakes

Ráno když jsme se probudili v naší malé „kajutě“, do syta se nasnídali a zjistili, že venku počasí nic moc. Nikam jsme nepospíchali. Až někdy po jedenácté jsme se vypakovali z toho našeho kouzelného backapackeru a šli se za deště podívat do města, kde jsme navštívili obchod se šperky,...