Den šestý - ledovcování

Tak ráno jsme při odevzdávání klíču, byli recepčním informováni, ať na žádný kopec za lyžovačkou nejezdíme, že jsou všechny kopce v mrakách, hrozně na nich fouká, chumelí a je -10 stupňu. Zdálo se mi to poněkud divné neboť  po městečku jsem chodila pouze v tílku a rozepnuté bundě a rozhodně žádná zima mi nebyla. Rozhodli jsme se tedy, že vyrazíme směr Queenstown, to se stejně jede kolem ski areny Cardrony a že uvidíme. Vjezd na Cardronu byl povolený jen s řetězy, které nemáme, a navíc kopec byl opravdu v mraku, i nám na auto občas spadla nějaká ta vločka. Jeli jsme tedy do queenstownu. A co se nestalo těch vloček začalo nějak přibývat a to tolik, že už zůstávaly i na silnici. Nakonec situace začala být neúnosná a na místě kde všichni nandavali řetězy jsme se otočili a jeli zpět. Cestou zpátky i když jsem jela opravdu opatrně, jsme si trošku zasmykovali, no jo na letních pneumatikach to není žádny med. Na levo kopec, napravo skála dólů, zakončená řekou. Nebyl to nejlepší pocit. Ale já z chumelenice měla obrovskou radost, neb mi to opět připomělo domov. Projeli jsme Wanakou, kde jsme řetězy nesehnali a jeli na město Cromwell, přes které se dá do Queenu také dostat. Cestou jsme se ještě zastavili v Puzzling worldu, kde jsme si zlomili hlavy nad několika hlavolamy, dokonale se zmátli nakloněnou rovinou a jinými optickýmy iluzemi. Pokračovali jsme dále a stihli kalamitu i při vězdu z druhé strany, byli jsme však jen 7km před Queenem, tak jsme to už  prostě museli dát. Město mě hned při prvním pohledu nadchlo. Úplně alpské městečko plné barů a lyžařských obchodů u jezera mezi kopci a v té chumelenici.. =) jéééé je paráda. Čekalo nás tu ještě jedno dobrodružství  a to, najít červený barák plný čechů na Thompson street. Kam jsem měla vrátit nějaké věci, které zůstali v Blenheimu.  Dům jsme našli, šlo hned na první pohled poznat, že je to český dům, všude kolem spoustu aut a vtipného bordelu, no menší squatík. Nechali jsme se pohostit čajem a vyrazili si najít backpacker, poněvadž tady se opravdu v autě spát nedá.. =)