icebreaker

Už v ščechách jsem byla velkým fandou oblečení od značky icebreaker.. neboli nesmrtelné a nejpohodlnější oblečení z přírodní vlny merino z novozélandských ovcí--. u nás je to však velice drahá sranda (tenké tričko s dlouhým rukávem za 2000,-) myslela jsem si, že tady na Zélandě to bude levnější, když je to jejich domácí produkt. a kulové v každym obchodu je to stejně drahé možná i dražší, Jacob mě však vzal do jednoho obchodu, věnovaném hlavně značce icebreaker, kde za obchodem byl sklad outletového oblečení, či oblečení špatně zabaleného v krabičkách či tak něco podobného.. A tam se to nakoupit opravdu vyplatí.. Já si pořídila právě jedno takové triko fialové s dlouhym rukávem z původní ceny 130 dolarů na 80 (makrabičce bylo označené jako zelené, proto ta sleva) a u pokladny mě ještě mile překvapili, když mi namarkovali 55 dolarů =).. mám tady nejoblíbenější obchod, a tročko, nic příjemějšího sem na sobě snad ještě neměla..