Animates - aneb tady zvířata opravdu milují

 

V sobotu jsem s J&H byli na nákupech. Nejdříve jsme objeli pár motorkářských obchodů, protože Jacob shání kombinézu na svého železného oře. Následně bylo rozhodnuto "ukojit" mou touhu a byla jsem vzata do hračkářství. =) jéééééé tam bylo věcíííííííí. Všechno jsem chtěla =D například lego "piráti z Karibiku",  není nad to mít legáčka Johnyho Deppa. Ale o tom psát nechci. Když jsem si hraček náležitě užila, tak jsme se vydali směr "zverimex" zvaný animates. Je to síť zvířecích, řekla bych supermarketů. Jen v Christchurch mi přijde, že je tento obchod na každym rohu, má žlutou fasádu a velkou sochu psa nad vchodem. Po pravdě řečeno se mi tam moc nechtělo, protože jsem do jedné z prodejen nakoukla dva dny před tím. A proč jsem tam nechtěla? Je to obchod kde mají pro všechna zvířata úplně všechno (od sedla přes granule, kartáče pro různé druhy psů, až po zvířecí lékárnu o stejném obsahu léků jako pro nás) no ale co tam hlavně mají??!!!!! Skleněné boxy, za kterými se vrtí nedočkavá štěňátka a dost úspěšně svým kukučem říkají: „vezmi si mě“, dále koťata, kočky, a pro nás už celkem normálně: králíky, morčata, křečky, myšky, rybičky. No a já už si málem jedno štěně domů odnesla "MIX". V nabídce bylo i štěně čivavy (já to sice nepovažuji za psa a nelíbí se mi to, ale snad každé štěně je roztomilé). No a proto jsem tedy do toho obchodu nechtěla. Řekla jsem: „varuji vás“, ale jestli tam půjdeme, fakt si domů psa odvezeme.“=D A taky že skoro jo. Tato pobočka obchodu byla sice větší, zrovna pesánků tam na výběr moc neměli. Našli se tam dvě krásná štěňátka, holka a kluk. Tak jsme si je tam drbali, mazlili se s nima, hráli si, až jsem udělala rozhodnutí: Hanka s Jacobem si berou kluka a já holku. =D No bohužel rozhodnutí nebylo akceptováno. Tak jsem si tam prohlížela tu spoustu věcí, co tu pro zvířátka mají. Těch obojků, vodítek, misek, krmiva, kartáčů, pak přívěšek na vodítko, ze kterého se tahají hovnopytlíky. Prostě pro mne snad ještě větší ráj, jak to hračkářství. =) A vám, kdo se chystáte na Zéland radím, do tohoto obchodu asi raději nevstupujte=D je to návykové a nikdy nevíte, kdy si odtud odvedete někoho navíc.. =)